. Ma Natália napja van.
50 millióért buzdít ivásra az állam
2014-08-23 18:55:45
50 millióért buzdít ivásra az állam

50 millióért buzdít ivásra az állam

A Magyar Turizmus Zrt. gyors berúgásra buzdítja a fiatalokat. Ha magyar pezsgőt és gyöngyözőborokat isznak, boldogok lesznek – szól a kampányüzenet. A kampányért 50 millió forintot fizetnek a Bell and Partnersnek, ami 2010 óta rendszeresen kap közpénzes megbízásokat – az atlatszo.hu információi szerint.

 

Augusztus 6-án a Cink hozta le a Magyar Turizmus Zrt. új kampányát bemutató, sajtónak szóló levelet:

“A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a ‘Boldogság Buborékai’ szlogen, amely köré a kampány szerveződik.”

Igen, tulajdonképpen gyors berúgásra buzdítják a fiatalokat. Ha magyar pezsgőt és gyöngyözőborokat isznak, boldogok lesznek – szól a kampányüzenet. Májproblémákról vagy alkoholizmusról nem.

 

Van egy Facebook-alkalmazás is, ahova várják a fogyasztók képeit:

“A ‘Boldogságbuborék-számláló’ alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik és személyesen is nyilvántarthatják, hogy mennyi habzóbort és pezsgőt – azaz boldogságbuborékot – fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Ugyancsak egy, külön erre a célra fejlesztett facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős-habzóboros bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült képeket.”

Eddig közel 100 fotót küldtek be a felhasználók a nyeremény reményében, ami természetesen szintén pezsgő.

 

 

A KiMitTud-on keresztül közadatigénylésben kértük ki a Magyar Turizmus Zrt.-től, hogy mennyibe kerül ez a kampány, ami azért furcsa, mert kormánypárti politikusok a reklámadót azzal magyarázták, hogy a reklámok (és a kereskedelmi tévék) károsak a társadalomra; de az emberek egészségének megőrzésének céljával magyarázott “chipsadó” bevezetése sem volt még olyan régen. Az alkohol ezek szerint nem káros, csak a cukor, a zsír, meg a tévéreklámok.

 

Válaszában a Magyar Turizmus Zrt. azt közölte, hogy augusztus 11-én kötötték a ”Kommunikációs Kampány – bor-, habzóbor és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kommunikációs kampány” tárgyú szerződést a Bell and Partners Kft.-vel, aminek nettó 39.370.031, vagyis pár forint híján bruttó 50 milliót fizetnek a munkáért.

 

Érdekesség, hogy a Cink augusztus 6-án kapta meg a Bell and Partners kampánybemutató levelét, tehát az ügynökség már a szerződéskötés előtt a kampányon dolgozott, ami dicséretes szorgalomra utal. Biztos nem véletlenül kapnak közpénzes megbízásokat 2010 óta rendszeresen.

 

További híreink
Egy különös munkahelyi ötlet a női nehéz napokra
Gedis Grudzinskas, szülész-nőgyógyász professzor szerint a nőknek minden hónapban, a menstruációjuk idején szabadnapot kellene kapniuk, mert ezzel a hónap többi napján na...
2015-05-21 15:41:27, Hírek, Közérzet Bővebben
Öt tipp, hogy megszabaduljon a hasi zsírtól
A hasra rakódó feleslegtől, úszógumitól nem csak a férfiak, de a nők is sokat szenvednek. Ahhoz, hogy megszabaduljunk tőle, nem elég a tökéletesen összeállított edzésprog...
2015-04-21 18:40:33, Hírek, Közérzet Bővebben
Már a peronon is kérhetik a jegyeket
Fokozott jegyellenőrzést tart a reggeli csúcsidőszakokban a MÁV-Start a budapesti elővárosi vonatokon, a kampányszerű ellenőrzés a Budapest-Vác-Szob vasútvonalon kezdődöt...
2015-04-21 18:35:17, Hírek, Közérzet Bővebben

Hozzászólások

Oldal tetejére
Ezt olvasta már?
Magyar Péter nem alkuszik. Az ellenzéki képviselők pedig fel vannak háborodva, pedig a Tisza Párt elnöke ma ug...
Bővebben >>