|
|
|
Tweet |
|
|
|
Ezt tettem nyáron a környezetért! Ez a témája a környezetvédelmi rajzpályázatnak, melyet az alsó tagozatos általános iskolások részére indítottak
A jelentkező alkotni vágyó és tettre kész gyerekek rajzban fogalmazhatják meg, mit tudtak tenni környezetük védelme érdekében a nyáron.
A környezetvédelmi gyerekrajz-pályázaton 6-10 éves, alsó tagozatos általános iskolai tanulók indulhatnak. Egy tanuló csak egy pályamunkát készíthet, amelynek A4 méretűnek kell lennie. A pályaművek hátoldalán nyomtatott betűkkel, jól olvashatóan, fel kell tüntetni a pályázó teljes nevét, születési idejét, postacímét és a szülő vagy gondviselő e-mail címét, továbbá a felkészítője (tanára) nevét. A környezetvédelmi rajzpályázat célja a környezeti nevelés és a környezetvédelmi felelősségvállalás elősegítése, az egyén felelősségének tudatosítása, környezettudatos gondolkodásra való nevelés.
A pályázat kreatív gyerekeknek ad lehetőséget, akik bizonyíthatják, hogy ők is tudtak tenni a környezetük megóvásáért a nyáron.
A rajzpályázat beadási határideje: 2013. október 17. A környezetvédelmi témájú gyerekrajzokat a 1157 Budapest, Páskom park 5. 7/45. címre kell postán feladni.
A környezetvédelmi gyerek-rajzpályázat részletei az alábbi linken olvashatók:
A beadás után zsűri választja ki a legjobb alkotásokat három kategóriában: a legkreatívabb, a legszebb kidolgozású és a környezetért legtöbbet tevő alkotás kerül díjazásra. A nyertesek jutalma egy-egy érdekes környezetvédelmi vagy természetvédelmi témájú könyvajándék, valamint a legjobb alkotások a kornyezeti-hatasvizsgalat.hu oldalon is bemutatásra kerülnek. Eredményhirdetés 2013. október 21-én lesz a FÖLDÜNKÉRT VILÁGNAP alkalmából.
Remélem, hogy a rajzpályázat elősegíti a felnövekvő generációk környezeti nevelését. A Földünkért Világnap megfelelő alkalom arra, hogy elgondolkodjunk azon, vajon a hétköznapi életünk során mit tehetünk a bolygónk védelme és egészségesebb környezetünk kialakítása érdekében. „Utasok nincsenek a Föld nevű űrhajón - mindannyian a legénységhez tartozunk.” |
|
|
|