Te is szeretsz garanciát kapni?
2024-01-24 15:30:42

Te is szeretsz garanciát kapni?

Persze más az elvárásunk egy pár ezer forintos hajszárítóval, és más az UDOOR fürdőkádajtó kádajtó beépítési szolgáltatásával szemben. Míg az előbbinél kb. húszezer forintot veszíthetünk, és talán jár némi kényelmetlenség is vele, addig a kádajtó beépítése ha balul sül el, akkor ott százezres nagyságrendben lehet majd kalkulálni a helyreállítás során.

 

Mit jelent a megfelelő garancia?

 

Az egyik legfontosabb biztosítékot a különféle minősítések és tanusítványok jelentik. Természetesen azért itt sem árt megnézni, hogy valami kitalált minősítéssel büszkélkednek-e, vagy valóban az országos vagy akár uniós minősítéseket szerezték-e meg.

 

A fent említett áruház terméke, a kádajtó több ilyen felmérésen is kiválóan teljesített, ezek közül igazán említésre méltó a TÜV-SÜD minősítés, amely akkora terhelésnek teszi ki a kádajtót, amennyi teher nehezedne az ajtóra a hétköznapok során. Így minden, ilyen minősítéssel rendelkező kádajtóról elmondható, hogy annyiszor lett nyitva és zárva, ahányszor átlagosan 15 év alatt megtörténik ez a valóságban is. 

 

Erre a felmérésre alapozva mer a fent említett csapat 10 évnyi garanciát vállalni a termékeire és a szolgáltatásaira, hiszen minden alkalommal bebizonyosodik, hogy az UDOOR fürdőkádajtó termékei igencsak strapabíróak.

 

Mi a helyzet a fizetéssel?

 

Egészen nyilvánvaló, hogy senki sem szeret igazán előre fizetni. Kiváltképp igaz ez a “szakik” terén. Szinte alig akad olyan ember, akinek ne lenne valamilyen negatív tapasztalata egy-egy mesterembert illetően.

 

Ezt kiküszöbölendő a fentebb említett vállalkozás egyik nagy előnye, hogy egyáltalán nem kér előre pénzt. Ez azt jelenti lényegében, hogy mindent utólag kell kifizetni, amikor már megtörtént maga a beszerelés.

 

A szó elszáll…

 

Végezetül fontosnak tartjuk kiemelni, hogy szigorúan tilos csupán bemondásos alapon “hinni” a garancia intézményében. Egy magára valamit is adó cég nem éri be kevesebbel, mint hogy a munka végeztével írásos használati útmutatót, garancialevelet és természetesen számlát adnak át az ügyfelek részére. Ezekben minden fontos információt meg fogsz találni, így a tíz év garancia, amit az UDOOR fürdőkádajtó csapata nyújt a termékeire és a szolgáltatásaira, máris kézzelfoghatóvá és hihetővé válik.

 

Ugyanilyen lényeges az arc is, akit egy-egy cég mögött megjelenítünk, mintha csak valami fikciós regény szereplői elevenednének meg. Az ügyfélszolgálati munkatársak feladata ugyan nem egyszerű, mégis igyekeznek a lehető legsegítőkészebbek lenni, hiszen közös érdek, hogy minél gyorsabban és elégedettebben távozzanak a vásárlók. Ebben pedig az ügyfélszolgálat kitűnő segítséget fog nyújtani!l